פוסט:פוסטר
- 14.06.09 ליהי אבידן
- 05.06.09 Bill Viola
- 02.06.09 סולי אנג'ל בוגי ווגי
- 26.05.09 Timothy Jacob Jensen
- 19.05.09 צבי ימיני - יזמות וחדשנות בדרך לשוק
- 12.05.09 מיכה לוין - מאה שנים לתל אביב
- 05.05.09 דני קרוון
- 23.04.09 הנדסת תוכנה פוגשת עיצוב
- 21.04.09 Shuddhabrata Sengupta
- 31.03.09 דיכוטומיות
- 24.03.09 לושי | אמנות ופרוייקטים
- 17.03.09 אדו ← טוקיו
- 03.03.09 אדם מזור
- 27.01.09 ארט-דירקטור
- 20.01.09 האדריכל הירוק
- 13.01.09 את חייבת לעשות מזה פוסטר
- 06.01.09 Art Made in China
- 30.12.08 תהליכי יצירת שפה חזותית
- 23.12.08 מאחורי הקלעים
- 16.12.08 ערים סמויות מן העין
- 09.12.08 בורקס וירקות
- 02.12.08 עדי נס
- 27.11.08 זהות והזדהות
- 25.11.08 שימו לקרה גותית
- 18.11.08 כרזה אורבנית בקונטקסט מקומי
- 11.11.08 חברו הטוב ביותר של האדם
- 04.11.08 מציאות על
- 28.10.08 הו סנטיאגו
אודות
אברהם קורנפלד ושיר חולב מונו למעצבי הכרזות של "צהריים בשנקר" 2008/9. בכל שבוע הרצאה אחרת וכרזה אחרת.
"על הכרזה להיות בעלת ערכים שונים: עליה להיות נחשקת ומאתגרת, מובנת אך לא בנאלית, מסקרנת ונגישה, יפה וחכמה. בעיצוב שלנו אנו שואפים לכרזות העושות שימוש מרתק ומקורי באמצעים אסתטיים אך עליהן להיות מושכלות ותקשורתיות בכמה רמות. כמו פרד"ס מדרשי - פשט, רמז, דרש וסוד. ברמה הבסיסית - העברת אינפורמציה לגבי מהות ההרצאה וריגוש אסתטי ראשוני. ברמות הגבוהות יותר נדרש פיענוח מורכב וכן עין רגישה של מעצב אשר הוא ער לרזי העיצוב ולדקויותיו. חשוב לנו שגם המרצה, אשר בקיא בחומר אותו הוא מעביר, יחוש כי הכרזה טומנת בחובה משהו מן הגרעין של התוכן הרעיוני שלו ובעקבות זאת ירגיש כי הכרזה מייצגת אותו נאמנה. לא פשוט לעצב כרזה להרצאה שאת תוכנה טרם שמענו, ולכן נדרש מחקר מעמיק ולעתים גם אינטואיציה בריאה"
18.11.08 כרזה אורבנית בקונטקסט מקומי
- מידע: העיר בנויה שכבות שכבות של נוף אנושי ובטון. על כן החלטנו לייצר דיאלוג שכבתי בין הטיפוגרפיה והחומר לצילום הפנורמי של סוזנה לאוטרבך, צלמת המתמקדת בנוף האורבני על שלל משמעויותיו. סוזנה ביקשה שנשתמש בצילום זה מנמל אשדוד ואנחנו ביקשנו לייצר מערך של אינפורמציה בשכבות שינהלו דיאלוג בין עצמן ובין הצילום. השתמשנו גם בחומר נוסף, חיצוני - המדבקה. כמו בקיר עירוני שנצבע שוב ושוב בספריי ובגרפיטי, המדבקה היא תוספת מלאכותית המכסה דבר אחד ויוצרת דבר חדש. הפורמט המאוזן בא בעקבות השימוש החוזר של סוזנה בפנורמות.