פוסט:פוסטר
- 14.06.09 ליהי אבידן
- 05.06.09 Bill Viola
- 02.06.09 סולי אנג'ל בוגי ווגי
- 26.05.09 Timothy Jacob Jensen
- 19.05.09 צבי ימיני - יזמות וחדשנות בדרך לשוק
- 12.05.09 מיכה לוין - מאה שנים לתל אביב
- 05.05.09 דני קרוון
- 23.04.09 הנדסת תוכנה פוגשת עיצוב
- 21.04.09 Shuddhabrata Sengupta
- 31.03.09 דיכוטומיות
- 24.03.09 לושי | אמנות ופרוייקטים
- 17.03.09 אדו ← טוקיו
- 03.03.09 אדם מזור
- 27.01.09 ארט-דירקטור
- 20.01.09 האדריכל הירוק
- 13.01.09 את חייבת לעשות מזה פוסטר
- 06.01.09 Art Made in China
- 30.12.08 תהליכי יצירת שפה חזותית
- 23.12.08 מאחורי הקלעים
- 16.12.08 ערים סמויות מן העין
- 09.12.08 בורקס וירקות
- 02.12.08 עדי נס
- 27.11.08 זהות והזדהות
- 25.11.08 שימו לקרה גותית
- 18.11.08 כרזה אורבנית בקונטקסט מקומי
- 11.11.08 חברו הטוב ביותר של האדם
- 04.11.08 מציאות על
- 28.10.08 הו סנטיאגו
אודות
אברהם קורנפלד ושיר חולב מונו למעצבי הכרזות של "צהריים בשנקר" 2008/9. בכל שבוע הרצאה אחרת וכרזה אחרת.
"על הכרזה להיות בעלת ערכים שונים: עליה להיות נחשקת ומאתגרת, מובנת אך לא בנאלית, מסקרנת ונגישה, יפה וחכמה. בעיצוב שלנו אנו שואפים לכרזות העושות שימוש מרתק ומקורי באמצעים אסתטיים אך עליהן להיות מושכלות ותקשורתיות בכמה רמות. כמו פרד"ס מדרשי - פשט, רמז, דרש וסוד. ברמה הבסיסית - העברת אינפורמציה לגבי מהות ההרצאה וריגוש אסתטי ראשוני. ברמות הגבוהות יותר נדרש פיענוח מורכב וכן עין רגישה של מעצב אשר הוא ער לרזי העיצוב ולדקויותיו. חשוב לנו שגם המרצה, אשר בקיא בחומר אותו הוא מעביר, יחוש כי הכרזה טומנת בחובה משהו מן הגרעין של התוכן הרעיוני שלו ובעקבות זאת ירגיש כי הכרזה מייצגת אותו נאמנה. לא פשוט לעצב כרזה להרצאה שאת תוכנה טרם שמענו, ולכן נדרש מחקר מעמיק ולעתים גם אינטואיציה בריאה"
23.04.09 הנדסת תוכנה פוגשת עיצוב
- מידע: עיצבנו תדמית לתערוכה שתתקיים בשנקר בסוף אפריל 2009. התערוכה כוללת עבודות של סטודנטים שנעשו במסגרת קורס למציאות מדומה. כשחשבנו על פרשנות ויזואלית למציאות מדומה הגענו לסימנים מעולם התוכנה וההנדסה המרכיבים פנים ברי פיענוח אך הם בפירוש אינם "מציאותיים". בעולם הזה, עולם ה"מטריקס", ישנן ישויות המזכירות את הישויות המוכרות לנו מן המציאות המיידית שלנו אך הן בעלות נפח וירטואלי בלבד ומורכבות מחומרים אחרים - לא עוד כלי דם ומערכות עצבים כי אם סימנים מופשטים. העולם הויזואלי שיצרנו הוא ניסיון לתרגם חלק מן הרעיונות הללו לכדי דימוי של צורה וצבע.